Nekad Zacharias821 | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zacharias821

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Zacharias

Vad heter du på discord? Zacharias821#1111

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 900

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag själv anser att jag är duktig inom yrket och området mekaniker och att jag även tycker det är väldigt kul. Jag har arbetat som både mekonomen o falck på andra servrar och jag har fatiskt fått mycket beröm då. Sen tycker jag även att jag är en bra chef, jag kan styra o ställa och jag tar allatid alla kolegor på prio 1. Jag vill att alla ska trivas och tycka om att arbeta.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat so mde flesta jobben som de flesta jobb saom jag redan nämt både som chef o anställd. Därför anser jag att jag är en bra chef som alltid vill visa gott om företaget och sina kolegor men även kunder. När jag var mekonomen chef på en server så fick jag mycket beröm för att jag va så snäll o trevlig mot kunder o medarbetare men även att jag var kunnig inom mekaniker branchen, jag kan många "termer" "begrepp" mm som gör mitt rpande roligare och bättre.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Alfred Axelsson och är 29 år gammal och hans föräldrar har varit skilda sen Alfred var ung men han har ändå haft en ganska enkelt uppväxt. Då de har haft gått om pengar då både hans mamma och pappa har drivit 2 stora företag hans mamma drev ett hälsoföretag och pappa ett mekaniker företag. Men de har varit rätt så stränga när han var liten men de är han glad över att de har varit idag då han har lärt sig hur man ska kunna ta hand om sig själv på ett bättre sätt. Och tagit hand om sig själv. Han har 2 syskon som han aldrig har träffat de enda han vet om dem är att de är rätt så mycket äldre än han. Alfred har alltid varit lite mer "pappig" och intresserat sig mer i vad hans pappa gjorde, han var ofta med i garaget och på arbetet där han fick sitt bil intresse. När alfred blev äldre började han på gymnasiet på fordon och transport linjen där han fick lära sig att meka, lackera och liknande. Han tyckte det var super kul och stormtrivdes. Under sista året på gymnasiet startade han och hans vänner ett litet UF företag där han fick lära sig att sköta ett företag. Han intresserade sig fort i chefs rollen och tyckte det var super kul. Nu har han precis flyttat från stockholm där han är uppväxt till en ny stad vid namn Unive där han vill satsa på mekaniker branchen och förhopnings vis kunna driva företaget falck.

Hur ofta kommer du vara inne? Runt 6-10h/dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag skulle fortsätta spela på servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
Grattis!

Du är vidare till muntlig intervju :) Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka