Nekad Zacharias821 | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zacharias821

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198980855438/

Ditt Hex-ID: 11000013cd4f68e

Vad är din discord tagg? Zacharias821#1111

Vem var det som bannade dig? Naounee

Hur lång tid var din ban? 10 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: kränkningar, lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa till polisen som var staff sa jag "kan du svenska ta de i afrikanska i google translate så kanske du förstår vad jag säger". De är väl lite rasitiskt men tänkte inte på de. Sedan så stod de lall de vet jag inte då jag själv inte tycker att jag lallade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag & två av mina kompisar åker bil och en av de hade precis köpt en ny bil då ska jag prov köra den (bilen var två sitsig) en av de som hade köpt bilen bär min kompis upp och han ringer polisen och säger att han har blivit kidnappad och sedan så blir de ett scenario och jag sätts in och säger "översätt de till afrikanska så kan du förstår vad jag sa". Så sedan blev jag bannad för "kräkningar, lall".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var väl ingen felaktig men onödig tycker jag eftersom jag tycker inte att jag lallade sen så tänkte jag inte mig för när jag sa de så jag ångrar de grovt. :(

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för saker som jag har lärt mig och har inte upprepat dessa saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat hoppa över att säga de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att tänka mig för innan jag börjar prata.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka