Accepterad Zacharias821 | Ban överklagan [Nisse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zacharias821

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198980855438/

Ditt Hex-ID: 11000013cd4f68e

Vad är din discord tagg? Zacharias821#7012

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 7 dagar nu är den typ 6 dagar och 10h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: combat log ~Eken. Återstår: 6 dagar 7 timmar 22 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, för att jag combat loggade, och kunde gjort något bättre än att göra de men då spelaren som fuckade upp de gjorde fel. Så vart de så som de blev.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De börjar med att jag har plockat knark sen så börjar jag och dem prata lite och skämta med varandra där efter så frågar han mig ifall jag vill börja jobba för honom jag säger ''vi får se''. En annan kille kommer fram och säger de låter som en jävligt bra deal och han är sugen på att ta den dealen. Sen så är grabben på mig och fortsätter försöka få med mig vi går bakom ett ställe han säger de jag kunde få ifall jag börjar jobba för han. Han tar mig som ''gisslan'' går runt med mig med en pistol mot huvudet och tvingar mig att börjar jobba för honom, och då säger jag väl ja. Så jag tar deras nummer, (bra rp att man ger en person man halvt rånat deras nummer thumbup på deras rp kan man verkligen säga vet inte vad ni tycker men jag skulle säga att de går in i regeln ''sunt förnuft'' & ''§ 5.5 Utpressning'' eftersom han ger mig deras nummer som jag kan ta fram deras namn med mm) Men sen så hör jag en kille som står precis bakom oss tror de var hans boss typ eller nåt säga skjut han och ta de han har. Så då tycker jag att de är extremt dålig rp av dem så då lämnar jag spelet, ja jag vet att de jag gör är fel och de erkänner jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att den var felaktig på de sättet att jag gjorde fel, men då lär personen som gjorde de också bli bannad, då han bryter mot ''sunt förnuft & § 5.5 Utpressning''. Vet inte ifall jag förstår dem reglerna fel men så jag fattar reglerna så bryter han mot dem. Så jag tycker att de är en felaktig då jag gör de bästa för mig själv och inte vill förlora de jag har gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger tidigare för ''lall'' och de var på den tiden jag lallade på servern och inte spelade seriöst nu har jag börjat spela seriöst på servern. Sedan så har jag blivit bannad på servern för ''Report Spam'' jag kunde skrivit i report att detta hände. Men nu lämnade jag och går inte att ändra på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle kunna stannat kvar i spelet och varit med på ett dåligt rp scenario och förlorat de jag hade på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte combat logga.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka