Accepterad Zacce | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zacce

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/LEW6/

Ditt Hex-ID: LEW6

Vad är din discord tagg? MICHAELTHORNQVIST#6807

Vem var det som bannade dig? vible

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? onnection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallare ~vible. Återstår: 4 dagar 17 timmar 36 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dem såg bara när jag slog till antagligen. Jag och min kompis tog ut våra bilar i torgets garage där en kille på en motorcykel valde att köra på vår bil 4 gånger och kalla oss båda horungar. sedan puttade min kompis och slog till honom samt att han började slå mig så jag slog tillbaka. Han knockade sedan mig och efter det så blev jag bannad för "lallare" vilket jag inte gjort, första gången jag får ban samt att jag tar rp väldigt seriöst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var vid garaget och jag och en vän på servern blev utsatta för slagge pga att de kört in i våra bilar så han började slåss, då hjälper jag min vän ingame genom att putta killen. Han valde sedan att slå till mig igen och ajg slog tillbaka och blev sedan knockad och bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban pga av att han började att köra in i våran bil asså VDM sedan att han började slå oss och knocka mig och han fick ingen ban, jag blev bannad i 4 dagar för självförsvar och det var inte så att jag knockade honom eller döda honom. puttade honom och slog ett slag och sedan blev JAG knockad och JAG blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat gå ifrån situationen men han fortsatte gå efter oss trots att vi gick iväg och kalla oss horungar och började putta min kompis som inte gick iväg från situationen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det är klart jag har lärt mig men tycker också att jag inte gjorde något fel för trots att jag kör seriös RP så betyder de inte att jag kommer låta någon slå mig utan anledning och även om jag slog tillbaka är det ju fortfarande seriös RP på grund av att jag använde mig utav självförsvar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka