Nekad Zabdi | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zabdi

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Zebbeskrumplever/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zebastian

Vad är ditt discord namn? zebbedebbe#0980

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mustafa Omeirat, han är 25 år gammal som har ett stort intresse för bilar samt företagande. Mustafa är född i Berlin men kom till Sverige när han var 13 år gammal sedan han kom till sverige har han haft en väldigt tuff uppväxt då hans mor var ensamstående med Mustafa och hans 3 syskon, redan sedan tidig ålder har han förstått att han måste hjälpa sin familj med den ekonomiska delen därför kom han in på lite fel spår i livet genom att begå brott för att hjälpa sin familj.
Mustafa är en omtänksam, smart man trots sina dåliga vanor, han ger alltid 100% på det han håller på med för att lyckas i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer göra alt jag kan för att hjälpa servern växa och göra så att upplevelsen för andra i servern är så bra som det bara kan bli och att jag håller alltid en hög RP nivå när jag spelar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Därför att Unive har det som behövs i en bra RP server, bra scripts, seriös RP, bra staff samt en riktig skön community.

Hur hittade du Unive? Genom att kompisar rekommenderade mig servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att hålla en hög nivå på RP'andet, sprida glädje samt försöka utveckla gemenskapen åt ett bra håll.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att fortsätta hålla den höga RP nivån som finns, utveckla gemenskapen till det bättre, ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara unive.

Tillbaka