Nekad zabbannn | Ban Överklagan [blanco]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zabbannn

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198347835323/

Ditt Hex-ID: 11000011719d7bb tror jag

Vad är din discord tagg? zabban12

Vem var det som bannade dig? Blanco

Bild på banmeddelande: hey.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej ska jag va helt ärlig först va jag väldigt fundersam vad det va som gick snett tills jag fick se ett klipp av blanco. Jag vet varför jag blev bannad och nu när jag ser tillbaka på det va de skit dumt gjort utav mig. Saken är bara den när jag väll krockade så va allting vit för mig alltså spelet hade inte renderat klart för mig men jag åkte rackt in i en väg och hoppade ut precis efter och rpade inte på krocken som jag borde gjort!! så de va ganska grov powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej så jag åkte runt i en bil lite för fort kanske de måste jag hålla med om skulle hämta ut en annan bil i stället sen åker jag i full fart mot det röda garaget och tappar kontroll och krockar 1 sek efter hoppas jag rakt ur bilen utan att rpa på någonting helt förjävligt gjort av mig om jag ska va ärlig sen åkte jag bara iväg igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. okej såhär ligger det till ni har all rätt till att banna mig för dehär och fattar om jag inte blir unbannad för dehär och de får jag ta och respektara isåfall det jag gjorde va ren powergaming att jag inte Rpa på skadorna jag fick eller krocken allmänt. Men snälla se det från mitt perspektiv jag åker väldigt fort för jag har bråttom till en polare speler hinner ej laddas upp så krockar jag och de va mer därför jag inte rpa på det. Sen ska man också hålla 80km/h I stan så där gjorde jag också fel men detta kommer inte upprepas igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nu va det så länge sedan jag varit bannad för jag tar alltid lärdom av vad jag gör fel men blivit nästan bannad för allt igentligen fast detta va när jag va hyfsat ny på servern och inte kunde reglerna utantill. Men skulle säga att jagt blivit bannad för Vdm,Powergaming,suntförnuft,Failrp osv men jag lär mig av mina misstag!.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat åka långsamare eller iaf bara låtit mitt spel laddas upp innan jag körde som en galning. Det är ju dok inte det störta problemet i denna ban jag borde ha Rpa på krocken och skadorna under alla omständigheter! så ber verkligen om förlåtelse..

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag jag ska se till att åka lite långsamare så mitt spel hinner laddas upp och inte bugga sådär och rpa på allt i alla scenarion oavsett vad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka