Nekad Zaapiboy | Chef-jobb ansökan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaap:)

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
31
Användarnamn: Zaapiboy

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Angels of multi

Vad heter du IRL? Fredrik

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 600+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att i just ett sånt här speciellt gäng så krävs det en president med hög rp nivå, som vet alla grundregler osv. Sen så tror nog jag att jag skulle kunna va den rätta för det jobbet då jag är en aktiv och har ändå ganska så hyfsat bra rp nivå. Men som sagt så krävs det att bossen har en väldigt bra rp nivå som sagt och jag tycker att min karaktär har en väldigt bra rp nivå. Sen så skulle jag gjort mitt bästa för att förbättra gäng rpn i multi staden ifall jag blir pres, sen så skulle jag vara rätt så aktiv och skapa roliga gäng scenarion osv med möten och mycket mer. Sen så vet jag grundreglerna utantill eftersom att jag har spelat på multi staden ett bra tag nu. När jag var staff så förbättrades min rp nivå rejält och förståelsen för andra spelares rp. Sen så har jag lärt mig väldigt mycket om gäng rp eftersom att jag har varit Vagos - Boss och Vice i ett annat gäng. Jag känner också att jag som sagt kan ha dom kvalitéerna för detta jobb. Jag ska försöka gör så att multi blir ganska så stora i staden Med att vi ligger ganska så lowkey i början tills vi gör en stor stöt, t,ex ett stort bankrån så att vi inte bara startar kaos det första vi gör liksom. Sammanfattning För att jag har en hög och seriös rp - nivå Jag är erfaren av det och vet hur man ska driva ett gäng på ett bra sätt! Jag har en plan hur jag och många andra ska förbättra gäng rpn

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo jag har varit Biträdande på en del ställen som t,ex Gunillas´, Räddningstjänsten, marja lisa, och sen så var jag nyligen boss över Vagos så jag vet hur man ska rpa kriminell samt hur man ska rpa kriminell som pres elr boss över ett gäng eftersom att jag har erfarenheter. Jag har bra och seriös rp nivå både lagligt och kriminellt eftersom att jag har testat på båda. Så jag vet hur man ska vara som kriminell och pres/boss speciellt eftersom att jag har varit det ett par gånger.

Berskiv din karaktär? Rob är en väldigt glad person som gillar att jobba, äta och massa annat som är roligt, Rob Smith är född 1985/07/08. Rob som karaktär skulle bidragit med en mycket roligare och bättre rp värld. Rob är en väldigt glad person som älskar att banta och träffa folk samt att säga till dom som gör fel, han älskar att äta och laga mat. Rob är en livsnjutare som sagt som gillar att äta goda måltider och att ibland att plugga för att flexa med att han är smartare än dig haha sitt ner. Rob gillar att spela fotboll och sälja bilar samt att lära folk en läxa ifall dom gör fel så att dom inte gör det igen, ifall dom misslyckas flera gånger så skulle Rob gett dom ett stort jävla prov om vad som är rätt och fel. Rob kommer alltid att följa reglerna och han kommer aldrig att bryta mot dom oavsett om han blir tvingad att bryta mot dom så kommer han inte att göra det. Rob älskar att prata med nytt folk, eftersom att han är så pratglad och han får ny vänner överallt, men han växte också upp med en far som var bilmekaniker och när han gick ur skolan så hoppade han av gymnasiet för att börja jobba direkt. Han började jobba som Bilförsäljare efter många om och men med Chefen, eftersom att han inte hade en utbildning så fick chefen lära han det viktigaste och sedan så blev han en topp försäljare som sålde 5 - 10 Bilar om dan och blev höjd. Men han tröttnade och valde att ansluta sig till dom dåliga kretsarna, bara för att han var desperat efter pengar. Men han fick psykisk vård och tog sig ur dom kretsarna och blev tillslut en person med bättre självkänsla. Men han började tröttna på att vara ,laglig så han blev kriminell igen och efter flera månader som gäng kriminell så blev han gäng boss över ett mc gäng - Vagos!

Hur ofta kommer du vara inne? 3-10 timmar på vardagar
4-13 timmar på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag har alltid under den tid jag spelat FiveM kört på multistaden.

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad, gäng sökningar sker på gäng kategorin.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka