Inaktuell Z77 | Ansökan till Staff

• Trådskapare Trådskapare Z77
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Z77

Icke Medlem
Meddelanden
298
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ditt discordnamn: Z77#8938

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? Jag var rp ansvarig och support ansvarig för en vecka sedan men blev demotad pga att skulle vara bortrest. Nu är jag MA och känner att detta är nästan för enkelt och jag vill ta ett större ansvar. Jag har gjort väldigt mycket jobb på den tiden jag har varit MA så jag är ambitiös och strävar efter mina mål.

Jag var även väldigt aktiv innan jag åkte iväg. Samt jag är väldigt aktiv nu och gör mycket jobb.
Jag är även bestämd och står kvar vid mina beslut. Jag lyssnar på alla med en trevlig ton men börjar dem höja rösten så trampar jag på deras skor.

Jag VET att denna serven kan nå en högre och roligare rp nivå och vill bidra till det samt vara en del i det högre teamet. När jag bannar folk för grövre saker så tar jag dem i dc och snacka vad dem har gjort fel så dem lär sig till nästa gång. Jag tycker själv det är roligt att se folk lära sig och förbättra sin rp.
Tycker det är rätt så många staffs som bara bannar vissa och sedan gör dem om samma regelbrott. Det är där jag är annorlunda. Jag hjälper dem att förbättra sig till nästa gång. Det är dessa små fel som gör så att Unive är lite skakigt men jag är här för att fixa dem!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är aktiv 16-23:00 på vardagar. Har träningar då och då. På helger är jag aktiv mellan 11-03. Samt vissa hela nätter från 00-07:00. Känner att det behövs lite natt staff också

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan december 2022 men varit med i serven från januari 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, som sagt är jag MA och har varit helper, rp ansvarig och support ansvarig. Jag vet hur grejer sköts och jag kan alla ”/”

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba med allt men det är jobb som jag är lite osäker i men jag är redo att göra det bästa för unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka