Nekad z3ro415 | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z3ro415

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sirwan

Vad är ditt discord namn? Z3ro1415#9644

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är amir Svensson jag är ursprungligen från irak. Men när jag var 4år så blev jag skickad till Sverige utan mina föräldrar. Då när jag kom till Sverige så adopterade man mig därav att mitt efternamn är svenskt. Jag är 22 år gammal och jag är en väldigt energirik kille och glad. Jag gillar att spela fotboll och gymma på fritiden. Jag gillar även bilar och har ett stort intresse av det. Jag gillar att mecka med bilar och att köra bilar speciellt "sportbilar" såsom audi mercedes och bmw. När jag gick i gymnasiet så gick jag linjen fordon och transport då jag har ett intresse av bilar. Men I gymnasiet så var det en stökig tid av mitt liv. Eftersom jag började chilla" i kriminella kretsar sedan så såg jag att mina vänner gjorde pengar. Efter ett tag så provade jag på att beckna och jag gjorde mina egna pengar för första gången. Efter det så blev jag ganska stabil och gjorde mycket pengar. Men ca Efter 1 år i den kretsen så torskade jag. Polisen tog mig men jag hade tur att jag var 17år då vid den tidpunkten så att jag fick bara ungdomsvård. Men efter den dagen så slutade jag hänga i kriminella kretsar och nu så jobbar jag som bilmekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att Rpa och jag gillar även att lära ut nya spelare att Rpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag behöver aldrig vinna ett scenario man ska kunna acceptera en förlust också. Allting handlar inte om en vinst.

Hur hittade du Unive? Genom en väns rekommendation.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka