Nekad Z3 peekz | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Z3 peekz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Vad är ditt discord namn? Z3 peekz

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Noa alvarez 2000-11-1

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig mogen annorlunda

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är född i noa alvarez sina föräldrar och 2 syskon. Han har en syster som heter Diani och hon är 3 år äldre än Emanuel, han har också en bror som heter David, David är 7 år äldre än Emanuel och enda sen Emanuel föddes har han alltid sätt upp till David. David var började jobba när han redan var 13, han brukade alltid köpa hem leksaker till emanuel , han var som en far till emanuel. När emanuel fyllt 9 så valde hans föräldrar att de skulle flytta till sverige. De kom fram till sverige och hade det rätt så svårt ekonomiskt, David hamnade lite snett när de kom till sverige och han hamnade i kriminaliteten. En tragisk dag blev 20 åriga David mördad. Emanuel blev super ledsen och ville få revenge så han valde att gå in i kriminaliteten som 13 åring, han utförde sitt första mord och nu är han en av de kriminellaste i sverige. Hans framtidsplaner är att ta över hela sverige och styra allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är ny på rp och tänker lära mig på tidens gång, jag kommer bidra med en social rp och en rolig rp. Jag vill att båda parterna ska ha roligt och man ska kunna ta en förlust. Jag kan lite regler inom rp men håller på att lära mig mer. Jag kommer hjälpa folk som går ensama och försöka hjälpa alla. Jag vill skaffa många vänner ig och kunna jobba som olika saker för att hjälpa andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för att man själv ska vinna utan att spela för rp skull så rp alltså blir roligare för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? att man inte ska spela för att man själv ska vinna utan att spela för rp skull så rp alltså blir roligare för alla

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch): Man får inte attackera eller döda andra spelare utan ett giltigt rollspelsskäl. VDM (Vehicle Deathmatch): Man får inte använda fordon som vapen utan ett rimligt RP-sammanhang.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och mogen spelare som tycker om seriös och långsiktig RP. Jag gillar att skapa realistiska scenarion tillsammans med andra och ser RP som ett samarbete där alla ska kunna ha roligt. Jag tar gärna emot feedback om jag gör något fel och försöker alltid utvecklas som spelare. Mitt mål är att bidra till en positiv stämning på servern, följa reglerna och vara en spelare som andra tycker är rolig och enkel att rollspela med.

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter inskickad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka