Nekad Z23 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Z23

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zeid

Ditt discordnamn: Z23#8577

Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2006

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag skulle vara bra som staff på FiveM-servern eftersom jag har viktiga egenskaper som behövs för att utföra rollen på ett bra sätt. För det första är jag ansvarsfull och följer serverreglerna noga. Detta är viktigt för att spelarna ska kunna lita på staffen och veta att reglerna hanteras på ett rättvist sätt.

För det andra tror jag att jag skulle kunna hantera problem och konflikter på ett lugnt och proffsigt sätt. Det är viktigt eftersom spelare ibland bryter mot reglerna och det kan leda till frustration för andra. Som staff måste man kunna hantera sådana situationer på ett respektfullt och rättvist sätt.

Dessutom tycker jag om att hjälpa andra och att skapa en rolig och säker miljö för spelarna. Som staff har man en viktig roll att spela för att skapa en positiv och trygg miljö för alla spelare. Det är viktigt att spelarna känner att de kan lita på staffen och att de kan få hjälp om de behöver det.

Sammanfattningsvis tror jag att jag har de viktiga egenskaper som behövs för att vara en bra staff på FiveM-servern. Jag är ansvarsfull, noggrann, kan hantera problem på ett professionellt sätt och tycker om att hjälpa andra. Om jag blir en del av staffen kommer jag göra mitt bästa för att skapa en positiv och trygg spelupplevelse för alla spelare på servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag 4-9 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja! Xenon var mitt namn innan. Det var länge sen jag hoppade av staff teamet och jag tycker att det dags att få en till chans till att bli staff för jag tycker det är jätte roligt och denna gången ska jag göra ett grymt jobb!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag har mycket erfarenhet inom allt och kan alla regler och vet hur man hanterar varje område.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka