Accepterad z1xcy | Medlem ansökning [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/z1xcy/

Vad är ditt namn i verkligheten? artin

Vad är ditt discord namn? artin#3925

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär Ahmed Molund hade en svår uppväxt, flyttade från Tyskland till Sverige, han blev mobbad under uppväxten. Han blev slagen och trakasserad. Ahmed blev väldigt lätt ledsen och upprörd, men under sin uppväxt tränade han på det han gjorde fel till slut och levde väldigt dåligt. Han hamnade väldigt lätt i bråk när folk var hårda mot honom. Ahmed började också göra dåliga saker som att hjälpa människor och sälja droger. Sedan dog hans mamma och de tvingade honom att sluta med det. Han började också arbeta för sin far i tidig ålder för att hjälpa familjen. Han har 2 små bröder och en lillasyster som är tvillingar men de kunde inte hjälpa för de var så små och sedan flyttade Ahmed Molund till Sverige med sin familj och nu vill han leva ett bra liv. Men nu när Ahmed har flyttat till Sverige vill han förbättra staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan påverka det faktum att jag är en aktiv person och jag vet hur man spelar på ett rp sätt, eftersom jag har gjort dem i flera hundra timmar inom fem miljoner. Jag kan också bidra till att öka min sociala RP eftersom jag märkte att den ibland är lite låg. Jag vill göra mitt bästa på servicesidan och jag vill göra det när jag får chansen. Jag kommer att fortsätta leta efter de möjligheterna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan påverka det faktum att jag är en aktiv polis och jag vet hur man spelar som polis, eftersom jag har gjort dem i flera hundra timmar inom fem miljoner. Jag kan också bidra till att öka min sociala RP eftersom jag märkte att den ibland är lite låg. Jag vill göra mitt bästa på servicesidan och jag vill göra det när jag får chansen. Jag kommer att fortsätta leta efter de möjligheterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du menar inte att du ska försöka göra det lika verkligt som verkligheten. Att ibland vinner vissa scenariot, ibland andra. Du behöver inte heller bli arg eller klaga och hitta fel och sedan ta stöd bara för att du var arg när du förlorade. Titta istället på det positiva. Det kan leda till något annat, polisförhör, storm för att fånga brottslingarna. Det blir bara roligare ju längre scenariot går på

Hur hittade du Unive? Av en kompis så är nära han tipsa mig om allt de här då blev jag väldigt sugen på unive sen körde jag det lite. jag kollade också lite på unvie på twitch det såg väldigt roligt ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka