Accepterad z1xcy | Medlem ansökning [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/z1xcy/

Vad är ditt namn i verkligheten? artin

Vad är ditt discord namn? artin#3925

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2007

Berätta om din karaktär. jag är uppvuxen i ett annat land. Jag var uppvuxen med mina föräldrar och min storebror. Jag har vänner i skolan och har ganska okej betyg i skolan. när jag var liten så bodda jag i Göteborg sen flytta vi till Malmö sen till gGövle. där bodde jag i 3 år efter det flytta vi till stockholm rinkeby det var ett fint ställe. Det var fint miljö där och en massa goda folk. sen flytta vi till solna för att rinkeby blev en massa kaos poliser och sånt, men nu i solna är det vakert med folk och naturen. nu är jag 15år och bor i unive staden med en massa folk och kusiner och vänner. Min vän jakob tipsa migdet här och vi bor gasnka nära varndara.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill få ett seriösare jobb jag skulle vilja gör lite mer saker som en inte medlemare kan göra!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bättre rp på servern och försöka att alla lallare ska försöka bete sig och att många fler ska bli medlem på unive!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag sattsar inte om makt pengar bilar, kläder. jag sattsar mer mot roleplayet skull t.ex att en person behöver hjäp med nåt då hjälper jag. om jag har mat och någon annan håller på att svälta då ger jag personen det.

Hur hittade du Unive? Av en kompis så är nära han tipsa mig om allt de här då blev jag väldigt sugen på unive sen körde jag det lite. jag kollade också lite på unvie på twitch det såg väldigt roligt ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka