Nekad z1xcy | Ban överklagan (XENON)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/z1xcy/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:629686940

Vad är din discord tagg? artin#3925

Vem var det som bannade dig? XENON

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: decnau Anledning: oseriös rp Går ut om: 1 dagar 23 timmar 24 minuter Placerad av: XENON ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lallade jätte mycket och slog på min kompis bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar var och rånade folk vid gruvan. våran kompis körde rakt in i våran bil så då började den ryka så vi körde mot närmaste butiken vid polisstation vid sandy. våran bil gick sönder så vi puttade den till butiken, som tur var den nära, vi blev arg på våran kompis som körde in i oss so vi började slå på bilen men en av dem slog mig för ingen anledning och han som körde andra bilen körde in i min kompis så han flög, det var ju konstigt för de e vdm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel jag spelade helt oseriöst och lallade mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag slogs på piren det har aldrig hänt igen för jag lär mig efter mina misstag. Piren är en friendly zone där man it får slåss.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja! jag borde inte lalla och köra oseriöst vi borde bara springa till butik och köpa repair kit och fixa bilen inget mer som att slå bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag lär mig efter mina misstag speciellt något som det här för det är ganska seriöst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår!

Tillbaka