Nekad z1xcy | Ban överklagan (Dexterr)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/z1xcy/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:629686940

Vad är din discord tagg? artin#3925

Vem var det som bannade dig? 1Dexter

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: slåss på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slogs och bråka med en person på piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En snubbe i en vit volvo körde rakt in i min bil sen springer jag till han och säger vad gör du, du kör rakt in i min bil, då säger han den har dåliga bromsar. Sen säger men vad säger du du körde 5 kmh hur hinner du inte bromsa. å hoppar han ut och kallar mig luffare, då säger jag är du en person som letar bråk? eller, sen springer jag till en polis men han bryr sig inte. Då springer jag tillbaka till han då slår han mig först i anskiktet sen springer jag till igen då fallar jag på marken då ställer jag mig upp och slår tillbaka då kommer hans vän och slår mig då fallar jag igen jag ligger på marken i typ 15sekunder. Då säger han är du så svag kolla på mig jag står upp på mina fötter iallafall då ställer jag mig upp slår han 2 gånger han flyger ner sen kommer hans kompis slår ner mig och då kommer han igen och börjar stampa på mig. jag ställer mig upp igen och slår ner han och stampar. då blev jag bannad fast han börja och han slåg mig mer än vad jag gjorde,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det är en felaktig ban för det var han slogs innan jag blev bannad sen så slogs jag till backa för både han och hans kompis slog mig!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte haft en ban tidigare så jag har inget att svara på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha skrikit på han och ha en ton som är irriterad och inte slagit tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja! man ska aldrig bråka på piren för det är en friendly zone och slå folk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka