Accepterad z1xcy | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/z1xcy/

Ditt Hex-ID: 11000014b108539

Vad är din discord tagg? artin#3925

Vem var det som bannade dig? crizixt

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tydligen körde över nån som cyklade på kanten av vägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag o min vän skulle mötas han skicka gps jag kom och hämta han i en rosa mercedes när han hoppade in vid torget då körde vi ner mot piren och då crashar hans game då väljer jag att vänta lite längre fram när han kom ig igen så körde jag typ 200kmh och halvt drifta jag och dysnca in i han så han flög för den bilen jag körde skule någ inte klara av den krashen som skulle hända om det inte var dysnc för om man kör 200 i en bushållsplats skulle hela bilen gått sönder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var lite båda och men skulle säga mer mitt för det känns orealistiskt att drifta på en väg inne i stan jag fattar ju att de blir vdm för jag körde ju över han för era ögon men jag som körde och det blev dyscn märker jag inte att jag körde över nån.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag powergama genom att jag körde en urus 50 kmh upp för ett berg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde verkligen inte driftat och jag borde ha märkt att jag körde in i nån det jag gjorde bra som jag skulle säga är att jag gick tillbaka och kolla hur han mådde och ur de gick.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! tänka realistiskt och se till att inte köra nära folk så det blir dysnc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka