Nekad z1xcy | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/z1xcy/

Ditt Hex-ID: 11000014b108539

Vad är din discord tagg? z1xcy#3925

Vem var det som bannade dig? SBstyle

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tydligen inte värnade om mitt liv och valde att fearrp genom att dra upp vapen när polisen riktar sen påkörd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan polisen kom så gjorde jag o min vän en plan när jag skulle laga bilen och han var där nere i en buske med vapen Polisen kom och började rikta men då buggades jag genom bilen och då blev han som riktade påkörd då valde jag ta min chans att ta mig los genom att ta en polisen som en gissla o förhandla ut mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig det var mitt fel för jag följde inte regeln fearrp som man måste göra. Jag borde bara acceptera att bli tagen av polisen och förlora mitt vapen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. pwg körde upp för ett berg i 50kmh

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Så fort den första Polisen hoppade ut och riktade skulle jag ha tagit upp mina händer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, Jag ska tänka på fearrp när jag rpar samt bara för det är en polis måste man ändå tänka på fearrp för dem har också vapen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka