Accepterad z1xcy | Ban Överklagan ( Matteboy )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/z1xcy/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:629686940

Vad är din discord tagg? artin#3925

Vem var det som bannade dig? matteboy

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog en npc med ett basebollträ flera gånger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o mitt gäng var vid gäng huset då vi chillade och snacka med varandra då en person ringer hit sin bil och då kommer det en npc som kör in i oss då jag väljer att göra att gå till npcn och slog han med händerna då npcn slår tillbaka då väljer jag att ta upp basebollträn och slå ner han då det var lalligt och dåligt rp nivå på mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är inte en felaktig! för jag gjorde själv fel och erkänner till det men irl om nån hade kört över dig sen bara gått iväg som inget hände hade man gjort något åt det men det jag gjorde vara väldigt överdrivet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming jag körde upp för ett berg med en urus i 50kmh

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha tänkte efter hur ovärkligt det är att slå ner en person med ett basebållträ bara sådär och att Rpa lite mer på skadorna och inte bryt mig lika mycket. som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! jag ska tänka efter noggrant innan jag väljer mitt beslut och inte lalla .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår!

Tillbaka