Accepterad z1xcy | Ban Överklagan [Maayouf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/z1xcy/

Ditt Hex-ID: 11000014b108539

Vad är din discord tagg? z1xcy

Vem var det som bannade dig? @Maayouf Ny

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag och min vän valde att abusa emotes genom att han force bära någon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod inne i marja lisas och då kom upp en icke medlem till mig och kalla mig blatte jävel då börja jag svära mot han och han svärde tillbaka. Efter 2 minuter av tjafs så kom min vän tillslut och skickade en emote till mig då tryckte jag Y för att acceptera den, jag började bära han och kalla han hund sedan försökte jag släppa han men det gick inte och han valde ej trycka x för att gå ut ur emoten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det inte felaktigt för jag kunde ha valt att trycka U för att neka emoten. Som sagt nån gång har alla accepterat en emote utan att veta riktigt vad den gör. När jag börja bära han så kunde jag inte släppa han, ifall du ej tror kan du testa själv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming körde bil uppför ett berg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tryckt U för att neka emoten eller låta bli att tafsa med han och struntat i han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! inte force bära nån genom emotes eller lalla på det sättet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka