Nekad z1xcy | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/z1xcy/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:629686940

Vad är din discord tagg? artin#3925

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? innan jag ska säga vill jag säga att det står 8 ban men 5 av dem e felaktiga blev bannad för c logg men det var helt fel person och sen rdm och blev bannad 4 gånger på samma borde ha varit en bugg men det löstes. jag slog några som slog ner mig för mild rdm och mild lall, verkligen dumt av mig att göra nåt sånt här! inte alls värt att lalla tillbaka. VI HADE ETT SCENARIO INNAN DU BÖRJA SPECCA OSS

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde min taxi sen körde en blå saab in i mig så våra båda bilar går sönder, då kommer dem 3 personer utan att rpa på skador och drar ut mig och slår ner mig alla 3 sen ställer jag mig upp och dem slår ner mig igen och då dör jag nästan så jag gör en report om att dem rdmar mig men jag hinner it för jag dör nästan och då tar jag plåster och ställer mig upp och slår tbx max 3 slag var det sen sprang jag allt jag hade från dem men ena av dem tog ut en röd Range Rover och rdmar mig och dem vdma mig med en röd range rover efter dem slog mig igen då såg jag dem bli bannade och blev också det!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel till100% jag borde bara gjort en report och inte bry mig om att jag skulle dö, för att då blir jag ressad och dem får ban. Då hade jag inte fått en ban men dem hade! jag fattar varför jag blev bannad och det förtjäna jag, jag blev arg och stressad när dem kom och slog mig till döds nästan, jag borde verkligen inte ha gjort tillbaka för kolla var jag är nu bannad är jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vdma nån jag körde in i nån fast det var dynce hade inget klipp så jag fick ban för det men har lärt mig att man sak klippa saker som händer! fattar också har jag inget klipp då blir jag bannad för det var svårt att förklara hur det var dynsc men det är så det är.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde ha låtit dem slå mig till döds och gjort en report så jag hade it fått några konsekvenser. ist för att bli arg och slå tillbaka för då går jag också på ban och det var inte alls värt det bara för nån annan lallar behöver jag inte lalla ist bara göra en report och förklarar vad som händer och då kommer det nån som bannar dem!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja! inte göra regelbrott för nån annan gör det ska bara göra en report i såna lägen ist för att göra tillbaka, nu ligger jag på ban för det inte alls värt att lalla tillbaka för nån annan gör det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår!

Senast ändrad:
lovar att detta aldrig ska ske igen när jag menar aldrig då menar jag verkligen aldrig!

dem andra 3 fick mcyket mindre ban fast jag blev ned sparkad av 3 grabbar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka