Accepterad z1xcy | Ban Överklagan [jillz47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/z1xcy/

Ditt Hex-ID: 11000014b108539

Vad är din discord tagg? z1xcy#3925

Vem var det som bannade dig? @Jillz47

Bild på banmeddelande: j11oyiv.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var dum o sköt utanför marja lisas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid sjukan och då såg jag nån ta våran patent som är värd flera miljoner så jag agerade till det genom att ta ut min privata bil o köra efter. Jag började köra efter o tutta han stannade och vägrade snacka med mig o började provocera istället det gjorde mig arg. Han kör mot torget och då tänker jag vad fan håller grabben på med för det är grov green zone abuse. efter 2 sek börja han köra igen då kör han mot marja lisas o stannar lite bakom Jag var så arg så jag tänkte inte ens på vad jag skulle göra. Jag väljer att rikta på han o kör iväg då väljer jag skjuta mot han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig då jag gjorde fel o bröt regeln suntförnuft det var väldigt dumt av mig att göra såhär detta kommer aldrig ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. pwg körde upp för ett berg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade tagit klipp på händelsen och gjort en anmälan sedan köra därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska tänka på vad jag gör innan jag gör det så det inte slutar upp så här

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår!

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka