Accepterad z1xcy | Ban Överklagan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/z1xcy/

Ditt Hex-ID: 11000014b108539

Vad är din discord tagg? z1xcy#3925

Vem var det som bannade dig? deeypz

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag stegrade i 200kmh qsom jag vet är ganska orealistiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde min väns nya bil och han hade en mototcykel då jag ville testa den också så jag tog motorcykel och han tog bilen sen körde vi på den och bara om man gasar i 1 sek börjar den flyga runt o stegra jag lovar att jag gjorde inte det med flit för bara om man gasar kommer man upp till 200 på en på 2 sek och börjar stegra automatiskt och när man bromsar flyger den upp så man flyger av.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte riktigt för asså jag bara gasade så började den stegra men kanske också jag borde inte köra den för den är typ abuse.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming jag körde en urus för ett berg i typ 50kmh

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört den för den är orealistiskt och rpat mer på skador när jag ramla av.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja rpa mer på skador och inte köra den där motorcykeln för den är typ abuse.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår!

Tillbaka