Accepterad z1xcy | Ban Överklagan [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/z1xcy/

Ditt Hex-ID: 11000014b108539

Vad är din discord tagg? artin#3925

Vem var det som bannade dig? Axeeeo

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde 300 och kraschade utan att rpa på skador det var dumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi fick ett larm då jag och min kollega åkte till Vi hade sirener och körde snabbt ungefär i 300 då vi kraschade jag väljer att knappt rpa på skador bara ajj min huvud sedan fortsätter köra och bara rpa vidare som inget har hänt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. DET VAR VERKLIGEN INTE FELAKTIG mitt fel till 100000% jag ångrar det så jävla mycket för det jag gjorde det jag gjorde är att förstöra rpn och då tycker folk att det inte är lika roligt att rpa. Jag kan inte förklara hur mycket jag ångrar det detta ska aldrig ske igen oavsett vad kommer aldrig göra om det!!!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag sprang in i eld då jag var fast i ett hörn och det brann vet ej vad jag skulle göra hade jag bara stått där hade jag dött så jag springer över till andra sidan då blir jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat på skador jag hade gjort /sme svimmad i minst 5 min sedan /me vaknar blöder yr ont i hela kroppen bruten h arm och bruten h ben Och mycket med tillkallat sjukvården och mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen det har jag gjort till 10000% jag måste rpa på skador oavsett vad detta ska aldrig ske igen jag lovar!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka