Nekad z1xcy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/z1xcy/

Ditt Hex-ID: 11000014b108539

Vad är din discord tagg? z1xcy

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag valde att använda fusk på servern, vilket jag ångrar djupt. Det var ett dåligt beslut jag tog utan att tänka. Under den perioden upplevde jag att många fuskade, vilket smittade mig, men lärde mig att oavsett vad så ska du allridg gör aosm alla andra. Jag har lärt mig av mitt misstag. Jag har inte längre några fuskprogram och är beredd att följa alla regler till punkt och pricka om jag skulle få en ny chans på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag använde fusk vid ett tillfälle då det hölls ett krim-möte, och under det mötet sa 320 tydligt att alla som fortsatte fuska efter det skulle bli upptäckta och bannade. Tyvärr tog jag inte den varningen på allvar. Istället valde jag att logga in igen senare och fortsätta spela med fusk, trots att jag hade blivit tydligt varnad. Dagen därpå blev jag bannad och nu sitter jag här och skriver en banöverklagan, och jag ångrar djupt mitt beteende.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut en korrekt ban, 320 gjorde helt rätt som bannade mig, eftersom jag använde fusk, något som jag idag ångrar djupt. Jag bröt mot reglerna och tar fullt ansvar för det.
Nu har det gått över sex månader sedan bannen, och under den tiden har jag verkligen hunnit tänka igenom mitt agerande. Jag har mognat och insett att det inte bara förstörde rpn på server, även på verkade mig negativt. Jag har länge velat komma tillbaka till servern för en ny chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft några SV-bans tidigare, men detta är första gången jag blivit blacklistad. Jag minns inte exakt alla tidigare bans eller deras exakta orsaker, men jag kan säga att de flesta berodde på omoget beteende, dålig attityd eller brist på respekt för reglerna. Men nu har jag förändrats till bättre person som inte beter sig på de sättet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ha valt att fuska det var ett omoget och beslut mot både servern och spelarna som faktiskt försökte spela rättvist. Istället borde jag ha fortsatt spela spelet på det sätt det är tänkt att spelas, utan genvägar eller regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig väldigt mycket under tiden jag har varit bannad. Det har nu gått en lång tid, och jag har hunnit tänka tillbaka många gånger på vad som hände och varför det var helt fel av mig. Jag har spelat på Unive i över ett år och har skapat många minnen där, vilket gör det ännu tydligare för mig hur mycket jag kastade bort genom mitt beslut att fuska.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka