Dubbelpost z1xcy | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Vad är ditt namn i verkligheten? Artin

Ditt discordnamn: artin#3925

Ange ditt födelsedatum 3 April 2007

Varför ska just du bli staff? Vill bli staff för att jag kommer höja RPN på servern Unive och kunna hjälpa människor som vill ha hjälp med frågor och andra saker. Jag vill hjälpa servern på alla olika sätt och vill att servern ska ha en bra rykte och ett bra team. Jag kommer att hålla koll på allt som behövs extra till som att vara i noclip hjälpa folk ig och ooc med det dem behöver hjälp till. Jag har mycket erfarenheter inom staff, kan dom flesta commandsen och vet vilka tillfällen dem behövs användas. jag kommer även att alltid vara rättvis höra båda parterna och kolla på klipp ifall de stämmer innan jag gör något beslut!
när jag ska banna dem kommer jag vara väldigt aktiv på forumet också för att se till att om nån behöver hjälp med nåt buggar och sånt, eller om jag har fått nån tagg. jag är redo på att ta kritik och stress. Jag kommer att göra den hära servern så lallfri som möjligt och göra unive servern en bra rp och bra rykten, Dem som säger dåliga rykten om Unive ska jag bevisa att dem har helt fel. Som jag sa redan jag kommer vara väldig snabb i formun och dc, jag kommer vara lätt att få tagg i om man behöver snabb hjälp om nåt! Jag vill helt enkelt att det ska vara roligt att spela på Unive för alla!

Jag kan mycket om staff commandsen. Jag kan mer men jag tror att det får räcka med dessa.

/spec (id) (speca den personen)

/noclip (bli onsynlig och du kan flyga runt)

/specoff (sluta speca personen)

/ooc (text) (skriv något som alla spelare kan se i ooc chatten)

/announce (text) (skriv ut ett meddelande till alla spelare)

/clearchatforall (tar bort alla meddelande i chatten)

/setjob (id) (jobb id) (lägga till någon på ett specifikt jobb)

/banhistory (id eller hex) (se personens tidigare bans)

/sc (text) (skriv i staff chatten)

/goto (id) (gå till den personens position)

/freeze (id) (man fryser en person)

/addkey (nyckelnamn) (ge en nyckel)

/m (id) (text) (skriver Pm till en person)

/tpm (sätt gps på mappen) (gå till där gpsen är placerad)

/dv /du raderar ett eller flera fordon) (delete vehicle)

/svban (id) (anledning) (banna en person i 60 minuter)

/togglename (se alla spelares namn)

/toggleid (se alla spelares id)

/ban (id eller hex) (längd) (man bannar en person från servern i en vald tid)

/kick (id) (anledning) (man kickar en person från servern)

/who (id) (kollar personens roller)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kommer vara aktiv varje dag om nåt inte hindrar mig från det,

mån 14,50 - 22.00
tis, 15,40- 22.00
ons- 15.45- 22.00
tor- 14,40- 22.00
fre- 14.30- 02.00
det blir ju lite paus mellan dem också

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 8 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag kan allting om staff jobbet och hur de fungerar då jag har varit staff i de flesta serverna! Jag har varit staff på en annan server. Jag måste alltid ha klipp/bevis på varför hen blev bannad, så att ifall hen hoppar support och då måste jag ha bevis och visa. Om jag ska banna nån sak jag ha sett från båda hållen och perspektiv innan jag bannar och avgör om detta är ban eller nån muntlig varning. T.ex nån göt nått fel i ett scenario bannar jag inte i scenariot då jag skriver till ahn efter scenariot är över att hoppa support sen visar klipp på vad han har gjort fel sedan avgör om han får några konsekvenser eller inte.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill gärna inte jobba med kriminell, jobb och donation för det känns inte rätt för mig jag tycker att jag passar bättre som rpn och support.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka