Nekad z1xcy | Ansökan till Servervakt [Oogway]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Vad är ditt namn i verkligheten? Artin

Vad heter du på discord? artin#3925

Ange ditt födelsedatum 3 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag spelar varje dag, har inget schema direkt men runt 6-8 timmar på vardagar, helger 10-12 timamr, vissa dagar är inte lika mycke på grund av skola och familj

Hur länge har du varit medlem på Unive? lite mer än 5 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1032348484675850240/1064242128114434118/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. ervervaktens viktiga uppgift är att hjälpa staffs att hålla sig informerad så att inga regelbrott sker, eftersom staffsen är inte överallt så dem har inte allt som pågår, så man kan säga att sv:s uppgift är att hjälpa personalen att hålla servern till regler

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill hjälpa folk som har problem med nåt t.ex en bil är övergiven då jag dvar bilen för det tar plats, Jag vill att alla på unive ska kunna utveckla sin egen rp som min och då känner jag att det ibland finns människor som inte känner på samma sätt och bara finns för att förstöra och tråka ut på servern, som jag sa vill jag bli servervakt för att vilja ta ett större ansvar i unive än en medlem har! för att jag känner blir man sv så vill man inte bli bannad på grund av man blir av med den då. Då jag känner man får inte lalla eller göra regelbrott då har man ett stort ansvar på sig själv att inte lall.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. t.ex /toggleid bara för att inte dö i ett skottlosning så du vet var alla är, ressa sig själv folk elleer sig själv under krig, korruption är om bara mina vänner gör nåt regelbrott så bryr jag mig inte så funkar det inte jag håller alla ser jag nån hålla på bryta om regler då gör jag åtgäder på personen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka