Nekad z1xcy | Ansökan till Servervakt [Ache]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Vad är ditt namn i verkligheten? Artin

Vad heter du på discord? artin#3925

Ange ditt födelsedatum 3 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar runt 7 på morgonen sen går till skolan. Efter går jag hem och spelar unive, till 22

på helger vakanr runt 8-9 går upp spelar unive till 15 äter lunch tar en liten paus efter spelar jag mer till 2 p´å natten
skulle säga 06-7 tim vardagar helg 8-12 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? lite mer än 5 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 https://cdn.discordapp.com/attachments/1032348484675850240/1063159051812348006/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att se till att folk följer reglerna och att dem inte lallar, också nån bil som är förvergiven så dv jag bilen så det inte stör och tar space från servern vi ska hjälpa helpers och högre så ni inte behöver göra lika mycket jobb

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill att unive ska vara en pltas där alla följer regler, det sak inte behöver vara en person som börjar lalla så den smittar av till andra dem personer hör inte hemma här. Har varit i unive 5 månader vill testa vara sv har aldrig varait det så vill testa nåt nytt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är t.ex att jag sätter på toggleid så jag kans e var folk e under skottlsning ressar sig själv eller nån annan under ett scenario som t.ex skottlosning, men om man planenera nåt sen man grov miss och råkar döda nån så får man ressa den lite snabbt.

Tillbaka