Inaktuell z1xcy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Vad är ditt namn i verkligheten? Artin

Vad heter du på discord? artin#3925

Ange ditt födelsedatum 3 April 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill testa nåt nytt från servervakt, här tar man en mycket större ansvar, Jag vill alltid hjälpa människor att vara en del av den här servern, men det betyder personer som bryr sig om den hjälp man ger t.ex en person som inte tar Unive på seriöst. jag tror att jag kommer bli väldigt bra på om jag blir medlemskap ansvarig. jag är här för att vilja hjälp upp folk som inte har ett högt rå nivå, jag tar ju självklart all hjälp dem behöver, spelar ingen roll vem det än är jag e alltid är för att hjälpa. senare så kommer jag
vilja bli staff och det är en anledning vrf jag söker till medlemskap ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag har den kunskapen man behöver, jag är full redo att ta ett ansvar som detta. jag är väldigt aktiv och tål stress och snäll. Ni kommer inte ångra er kan jag lova på! jag vill få mer personer att spela unive då jag tar emot deras medlemsansökning.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska ha respekt och vara lugn inte med ilska, man ska vara seriöst, man ska vara mogen när man pratar med dem! man ska visa att dem är välkomna hit. bara för personen är lite dryg mot en kan det bara betyda dem har haft en dålig dag, man ska alltid ha den trevliga känslan.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? då dem ska förstå allt, veta vad man får och inte får göra, dem ska veta att man inte ska lalla, vilka konsekvenser dem kan få av att göra regelbrott då jag mena att dem kan inte gå runt och lalla slå folk sen inte tro dem får åtgärder.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag tycker dem ska följa regler och inte lalla och lyssna på staffsen! dem ska veta grundreglerna! dem ska ha kläder som passar än inte kläder som går i genom armen och sånt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? mycket ansvar kommer liga på än, jag ska ha koll på folks medlems ansökning och ta emot intervjuer på forumet, att jag är en del av staff teamet.

Hur ser din aktivitetet ut? kommer vara aktiv varje dag. var dagar mellan 5-7 timmar helger runt 8- 12 timmar men det kan komma skola mellan också men som jag sa kommer ändå vara aktiv alla dagar!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? nej håller mig till unive bara för unive är bästa servern!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej känenr mig 100% säker till detta!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka