Nekad Z1ng0 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mani.1

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/zingo)

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? 𝓐𝓜𝓞 𝓜𝓐𝓝𝓘#8418

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amo mani och är 20 år gammal, jag ska berätta om Amo manis liv och hur han uppväxtes, Amo mani var född 2002-04-07 i syrien, hans föräldrar älskade honom jätte mycket när han var i mammas mage, Amo mani föddes i ett sjukhus som heter babelhara det var ett jätte rikt sjukhus, Amo mani hade en bror och två systrar mani var med sina syskon hela tiden från när han var tre år gammal tills han var 6 år gammal det var då han var med de nästan varje dag, när mani var 8 år gammal var han mobbad i skolan så mani gick till sin far för första gången och berätta vad som hände med han i skolan så när mani berätta klart så sa hans pappa en sak som mani aldrig glömde bort och det var att han ska stå upp för sig själv och aldrig vara en mes, mani har lärt alla sina läxor och ingen av mobbarna lallade med honom igen, när mani var 9år gammal flytta han från Syrien till sverige och fick ett väldigt bra liv dessutom så lärde han sig flytande svenska när han var 12 år gammal, mani blev äntligen 14 år gammal och han började få nya vänner från hans klass 8hx men det mani knte visste att hans nya vänner är från förorten men mani är också från förorten mani bor i örebro i ett område som heter varberga där det finns sten kriminella personer men mani hängde alltid med sina nya vänner och de lärde honom allt som var med kriminella aktiviteter, mani är 16 år gammal han röker vape och som födelsedagspresent får han en glock 17 från hans vänner de tyckte att han var redo med att gå med i deras gäng (top boys) när mani var med i deras bil så åker de förbi grove street och gör en drive by där 13 personer dog och mani fick 2 skott i magen men som tur så dog inga av hans vänner och de skjutsar honom till sjukhuset där han får vård och hela hans familj är oroliga och vet inte vad de ska göra med sin son, mani är 18 år gammal han är kapten i gänget top boys dessutom så är mani rik och hans networth är 891k Mani är en drugdealer men det mani inte gör är att ta drogerna han vill bara få snabba pengar, när mani är 20 år gammal så lämnar han top boys och hans gamla vänner är efter honom men mani håller sig lowkey och tar hand om sig själv men hela manis liv har gått under eftersom när mani var 19 år gammal så förlora han hela sin familj efter en stormning ett gäng gjorde mot hans hem mani skotta ner alla de men han skiter i det han brydde sig bara om sin familj, Mani är back on his feet och han är inte med i ett gäng men han har skaffat nya vänner som vill starta ett nytt gäng med honom så mani håller sig lowkey och planerar sina nya planer inför hans nya steg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? att jag kommer vara aktiv i unive, jag vill förbättra min rp i en hög rp nivå server och jag känner mig att unive är den servern jag kan ta det seriöst på mer än andra servrar jag har kört på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa andra med deras rp t.ex om de powergamear då så skriver jag i ooc att de ska rp på sina skador, jag kan också förbättra min rp eftersom unive har hög rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Typ att om man blir stoppad av polisen då ska man spela så att man kanske inte bara drar liksom ta sitt straff och låta polisen vina scenariot

Hur hittade du Unive? Mina vänne/kusiner berätta om unive så jag tänkte att jag borde kö på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka