Accepterad Z1ng0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mani.1

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198257655328/POOKJA

Ditt Hex-ID: 110000111b9ce20

Vad är din discord tagg? AMO MANI#1256

Vem var det som bannade dig? Jag tror att det var Philip320 men jag vet inte helt ärligt för jag blev bannad från dcn.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig från unive discorden för de trodde att jag var en lallare för någon anledning, men jag är ingen lallare utan jag tar de seriöst då och då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja, jag blev bannad från unive discorden för att jag skrev i chatt "Philip360 kan du kolla pm" jag mena inte att skriva 360 för att alla ska tro att jag lalla, jag menar på riktigt nu att jag miss klicka genom att skriva "360" och inte 320 men efter jag skrev det så blev jag permanent bannad från discorden och jag menade inte att skriva 360 för att vara respektlös eller något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en 50/50 för jag ber om ursäkt om det såg ut som att jag försökte lalla mot Philip genom att kalla honom för 360 då jag missklicka den gången, jag var ny till unive och jag planerade på att spela där då mina vänner kör där och jag var inte redo att bli bannad från discorden, från unives sida tycker jag att det var en felaktig ban då jag inte fattade att man kan bli bannad från servern för man skriver "Philip360 och inte Philip320 men om jag förstod att man inte ska skriva 360 så skulle jag inte såklart men jag råka skriva 360 istället för 320.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej nej, jag har inte varit bannad från unive tidigare, jag har dock varit medlem i unive men jag körde inte så mycket då jag inte orkade kö fivem det var då men nu är nu och jag vill kö på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte låta 360 vara kvar i chatten utan att ändra meddelandet, men jag visste inte att de stog 360, minst 30 sek innan jag blev bannad såg jag att det stog 360 och inte 320.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte om jag ska lära mig någonting från de, då jag skrev på min mobil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det till 100%

Senast ändrad:
Det står att du gick med i discorden för en vecka sen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka