Accepterad z1ko | Medlem ansökning [MalleDalle340]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1ko

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? _z1ko11

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: robert olsson, 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtånksam, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Robert är en 26 årig kille med afghaniskt ursprung. Han flyttade till Sverige när han var 3 år. Robert är känd för att vara en ganska aggressiv person, som inte tvekar att sätta folk på plats när han känner för det. Han har en småkriminell sida men är samtidigt en genuin och skön kille. Robert har ett starkt ogillande mot polisen, vilket kommer från en traumatisk upplevelse från barndomen, då han blev skjuten av polisen på grund av rasism. Det har gjort att han har svårt att lita på myndigheter och är kritisk mot dem. Han har ett stort intresse för olsson familjen och en passion för bilar. Robert och hans kompis Jaffar har också ett starkt agg mot Securitas, efter några konflikter med dem tidigare. Trots att han varit advokat tidigare och har goda kvalifikationer, är han just nu arbetslös och tillbringar sin tid med sina vänner, ofta hängande runt i stan. Han har sina egna sätt att hantera livet, och även om han har sina svårigheter, står han alltid på sina egna ben.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har en kreativ och rolig rp stil och kan bidra med mycket till upplevelsen. Med flera års erfarenhet av rp kan jag också lära nybörjare och hjälpa dem komma igång Tack vare min erfarenhet kan jag skapa unika och spännande scenarier som blir roliga för alla parter vilket gör varje session engagerande och underhållande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att båda ska ha kul i ett scenario inte utan för att vinna för då kanske man gör något som är bra för sig själv men inte för de andra parterna och då blir de tråkigt för man kan inte göra något åt saken utan man måste spela så de blir kul för båda personerna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har brutit mot reglerna ja men de va längesedan och efter dfet har jag lärt mig ifrån mina misstag och det ska aldrig hända igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft är den viktigaste regeln tycker jag då man ska göra det som man hade fghort irl och inte gföra det man inte hade gjort irl, det är en bra regel men jag kan alla regler

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka