Nekad Z:Z | Ban Överklagan [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Z:Z

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199523006711/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? hnkn17

Vem var det som bannade dig? Gabbe151x

Bild på banmeddelande: unive ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag RPa dåligt på skada

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar skulle in till skyclub. Han som körde stannade på sidan och då trodde jag att det var safe att hoppa ut ur bilen men det var det tydligen inte så då precis när jag hoppade ut så körde han. Jag flög lite och gled på asfalten så då aj men var nog lite brist på bra skor rp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt av han jag skulle nog också säga att det var lite brist på rpn för jag hade kunnat skrika högre men mina föräldrar jobbar natt och har rum bredvid mig så vågade inte skrika nå högre. Så nej den var inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 gång då jag var ny i staden och råkade säga något som var ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade kunnat visat mer rp på skadan än vad jag gjorde nu. Jag ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, att man ska rpa bättre på skadan annars blir det powergaming.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka