Nekad zäta | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asdkmpockiasdf

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? enmiljon

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abo Lafi och är 22 år gammal, Abo lafi är ifrån Turkiet och där har han bott i ungefär halva sitt liv. När Abo var 14 år så fick hans pappa ett jobb erbjudande i sverige, Så dem lämnade Turkiet och flyttade till Sverige. Abo och hans tre syskon hade det väldigt svårt eftersom de inte kunde språket så blev de mobbade och hade det svårt i skolan. När Abo skulle välje ett gymnasium så hade han så pass låg merit att han inte kom in på ett enda gymnasium så att han valde att skita i gymnasium och skulle skaffa pengar på ett annat sätt. När han såg att hans pappa hade det svårt med pengar bestämde Abo sig att käna pengar. Abo kände folk som bodde nära han som becknade så han gick dit för att försöka börja, Efter några veckor i branchen så frågade dom ifall han ville åka och skjuta någon för 150 tusen, Abo tackade direkt ja. Han gick mot platsen men när han kom dit var Polisen redan där, Abo åkte fast och blev intagen till ungdomshem. När han kom hem igen var hans pappa väldigt arg och då bestämde sig Abo att ta tag i sitt liv och han började plugga till gymnasiet. Han sökte in till Frisör Gymnasie och blev godkänd. Efter tre år av gymnasie så söker Abo nu Frisör jobb i Unive Staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och rolig rp samt bra scenarion. Jag vet hur man följer reglerna och jag har mycket erfarenhet inom rp så jag kan reglerna väldigt bra. Jag kommer ha jämna scenarion och inte vilja vinna allt utan spelar så att alla kan ha ett rolgit scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man kan spela så att motparten också kan vinna. Alla dina scenarion behöver du inte vinna, Dom du spelar imot kan också vinna scenariot och det kan också vara kul för dig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst reglerna, Några exmpel är RDM = när man dödar någon utan anledning, NLR = Att man inte ska komma ihåg något från ett scenario där man dog, SUNT FÖRNUFT = Att man alltid ska tänka som att det var IRL, att man inte ska göra något någon aldrig skule göra irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har erfarenhet inom FiveM rp sedan länge, Har varit medlem på Unive förr och jar har spenderat väldigt många timmar på FiveM rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad, har ej tagit sin intervju i tid! Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka