Inaktuell zäta | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asdkmpockiasdf

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198380111405/

Ditt Hex-ID: 11000011906562d

Vad är din discord tagg? En person i mc gäng börja slåss mot mig och stampade mig till döds för jag kallde han läderbög, Jag blev sur för han rdmad och gjorde /me läderbög och sedan lämnade, Jag inser verkligen att jag gjorde fel.

Vem var det som bannade dig? wux

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 331111.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? En person i mc gäng börja slåss mot mig och stampade mig till döds för jag kallde han läderbög, Jag blev sur för han rdmad och gjorde /me läderbög och sedan lämnade, Jag inser verkligen att jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en person slogs och sedan fick han ner mig på marken och stampade på mig, Blev sur då jag tyckte att han rdmade mig och gjorde väldigt mycket fel igenom att skriva /me läderbög och sedan f8 quitta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban och jag förstår till hundra procent varför Wux valde att ge mig denna ban. Jag har verkligen insett vad jag gjorde fel och ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av alla mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut inte fail rp i /me och inte clogga, Det var till hundra procent jag som gjorde fel och jag inser det. Jag ber om ursäkt för mitt misstag och skulle uppskatta en andra chans då detta aldrig komemr att upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort, Jag kommer aldrig att rpa såhär dåligt eller clogga igen, Jag ber om ursäkt för vad jag gjorde och förstår ifall ni väljer att inte unbanna mig för att jag gjorde fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka