Accepterad zäta | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asdkmpockiasdf

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198379175017/

Ditt Hex-ID: 110000118f80c69

Vad är din discord tagg? efterblivna

Vem var det som bannade dig? fabian442

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-24 194616.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att jag abusade en bugg med bmx som gör så att man kan ta sig fram snabbare än normalt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg från röda garaget till en affär för att jag behövde köpa dricka annars skulle jag ha dött, Och mitt enda fordon som jag hade var en bmx, Så vad jag valde att göra var att abuse buggen som gör att det går snabbare. Och då vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är såklart ingen felaktig ban då jag erkänner att jag gjorde ett regelbrott som aboslut inte är okej att göra, Men jag ska vara helt ärlig och säga att jag faktiskt inte visste att de klassades som bug abuse för att jag ser nästan varenda en på cykel göra såhär för att ta sig fram snabbare, Och varför jag gjorde det just då var endast för jag behövde vatten och att jag inte hade något annat fordon att använda.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av mina tidigare banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut inte abusad buggen så att det hade gått snabbare att ta sig fram, Jag borde istället bara gått eller cyklat normalt. jag ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, Jag hade faktiskt ingen aning om att det klassades som bug abuse men nu vet jag verkligen det, Jag kommer aldrig att göra något sånt igen och jag vill endast in och rpa igen. Jag ber om ursäkt och jag har lärt mig att absolut aldrig abuse cykeln på det sättet igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka