Accepterad Yxjäveln | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yxjäveln

Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073407092/

Ditt Hex-ID: 110000142593074

Vad är din discord tagg? Yxjäveln#5240

Vem var det som bannade dig? Volle

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Volle valde att banna mig för att jag kom i hög hastighet och körde upp på en bergsvägg och sedan kom det en sten på bergsväggen som gjorde att jag började flyga och volta i luften och sedan kraschade jag in i en bro som gjorde att jag flög upp högre och började volta ännu mer och sedan så landade jag på en kant just vid vägen och sen rullade jag ner på vägen och då rpade inte jag på skadorna och jag kommer inte ihåg varför och det var riktigt dumt av mig att jag inte gjorde det och undrar därför om jag hade kunnat få en andra chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom i hög hastighet och körde upp på en bergsvägg och sedan kom det en sten på bergsväggen som gjorde att jag började flyga och volta i luften och sedan kraschade jag in i en bro som gjorde att jag flög upp högre och började volta ännu mer och sedan så landade jag på en kant just vid vägen och sen rullade jag ner på vägen och då rpade inte jag på skadorna och jag kommer inte ihåg varför och det var riktigt dumt av mig att jag inte gjorde det och undrar därför om jag hade kunnat få en andra chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban eftersom jag inte rpade på några skador vilket var otroligt korkat av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare och det är bans som jag har fått under den perioden då jag började rpa på unive och inte kunde några som helst regler. Jag har nog blivit bannad av det mesta men tagit lärdom av alla mina bans som jag fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa på skador som att te.x att skriva /sme avsvimmad, Jack i pannan. Och jag hade kunnat vänta i bilen med en /sme i ungefär 3 min och sedan lämnat bilen med en haltande emote.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag självklart gjort. Jag har lärt mig att man ska rpa på alla slags skador man kan utsättas för i sitt rpande. Det innebär inte bara krockar utan om man ramlar med en cykel som man cyklar omkring med.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka