Nekad Yxjäveln | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yxjäveln

Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073407092/

Ditt Hex-ID: 110000142593074

Vad är din discord tagg? Yxjäveln#6177

Vem var det som bannade dig? Hellcat

Hur lång tid var din ban? 8 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: hr.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Hellcat bannade mig för att jag råkade vdma personen som vi rånade, men det var inte meningen utan jag tänkte blockera han så han inte kunde fortsätta springa ner för gatan men då råkade det bugga så han drogs med bilen. sen så drog vi upp på ett berg och rånade han dör och då tog jag hans saker och det var lite smycken och sånt, och då fick jag en hellraisers väst eftersom jag tog en väska av han som var en hellraisers väst. och då tänkte jag ta bort västen men då tryckte jag (H) och råkade döda han och ingen av oss var Servervakt. sen så drog vi 20 sekunder efter det. men jag fattar att det såg ut mycket som att jag gjorde regelbrott men så var inte fallet i min synvinkel av scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror att Hellcat bannade mig för att jag råkade vdma personen som vi rånade, men det var inte meningen utan jag tänkte blockera han så han inte kunde fortsätta springa ner för gatan men då råkade det bugga så han drogs med bilen. sen så drog vi upp på ett berg och rånade han dör och då tog jag hans saker och det var lite smycken och sånt, och då fick jag en hellraisers väst eftersom jag tog en väska av han som var en hellraisers väst. och då tänkte jag ta bort västen men då tryckte jag (H) och råkade döda han och ingen av oss var Servervakt. sen så drog vi 20 sekunder efter det. men jag fattar att det såg ut mycket som att jag gjorde regelbrott men så var inte fallet i min synvinkel av scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig i min syn men jag fattar självklart varför han bannade mig för det såg mycket ut som att jag bröt mot många regelbrott. men jag menade inte det jag gjorde och ber om ursäkt för det jag utförde

Jag var killen i (Gtrn)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och jag har tagit lärdom av mina bans. dom flesta av mina bans var i början när jag blev kriminell på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunnat hoppa ut och rikta medans han sprang istället för att blockera han så han flög. sen hade jag kunnat släppt han så jag hade kunnat trycka (H) utan att döda han men jag glömde av det. sen hade jag kunnat tänka på att stärka min rp mer så att jag verkligen kan lära mig att göra otroligt bra och utdragna scenarion, det håller jag på att lära mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man ska tänka på hur man utför ett personrån så man inte råkar göra några regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka