Inaktuell Yxjäveln | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yxjäveln

Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Henke

Ditt discordnamn: Yxjäveln#6177

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag har det som krävs för den rollen. Jag är mogen och vet vad jag håller på med och slösar inte bort min tid på onödig skit, utan jag tar saker rakt på sak. jag vill bli en del av Staff teamet eftersom jag gillar att vara Staff och kunna göra nytta och hjälpa till på servern. Mitt mål med Staff är att börja från punkt A till punkt B och jobba mig uppåt så mycket som jag kan.

Jag kommer bidra med att hjälpa servern att hålla en bra och stabil Rp nivå genom att specca mycket av min tid och kolla forumet och discorden som jag smidigt kan göra när jag tillexempel är på skolan och inte har tillgång till att vara in-game och specca.

Jag vill kunna göra nytta på servern och känner inte att jag kan det nu eftersom jag inte har några perms till det då jag gillar att vara Staff och har alltid gillat att hjälpa till. Jag tycker själv att jag är en person som skulle passa för denna roll då jag kan hantera stressiga situationer och som är väldigt rak på sak.

Jag vill serverns bästa och kommer alltid vela det, jag är en lojal spelare som alltid hållit mig till till servern och det är något jag står kvar vid eftersom jag tycker att unive är den bästa servern eftersom det har bra personer och rätt så hög rp nivå vilket jag gillar. saker jag inte gillar är folk som bara är på unive för att förstöra rpn eller Communityn vi har här på servern.

Mina starka sidor: Rak på sak (Gillar inte när folk slösar min tid), Lättlärd, Teknisk kompetens och Social kompetens
Svaga sidor: Jag är självkritisk men det är något jag försöker förbättra, Tar på mig för mycket ansvar, Tävlingsinriktad (men det är något som jag kommer tänka på mycket om jag blir en del av Staff teamet),

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är aktiv mellan 15:00 - 00:00 på vardagar (Kan variera) Och helger är det 14:00 till 04:00 (Med små pauser under dagen)

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1år och 2 månader så kan mycket om servern och vet hur saker ska stå rätt till på servern.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag då jag vart staff tidigare. kan alla kommandon som en staff bör kunna, och vet vad alla områden innebär.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba inom alla områden, men skulle säga att jag arbetar bäst inom dom områdena.

Senast ändrad:
-rep, grabben har totalt 78 bans från Unive, passar absolut inte som staff eller något som ens tillhör Unives utveckling.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka