Antagen Yxjäveln | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yxjäveln

Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik

Vad heter du på discord? Yxj4veln

Vad är ditt Hex:ID 110000142593074

Ange ditt födelsedatum 10 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Lov - ungefär alla dagar 16:00-00:00+
Skola - 16:00-00:00
Helger - 16:00-00:00+

Hur länge har du varit medlem på Unive? fick medlem idag men har vart test medlem i 2 veckor, men sen har jag spelat här i 2 år tidigare från 2021-2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) skickar ett nytt meddelande under, kan inte bifoga en bild.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ansvar att underhålla för staffsen genom att sv-banna ett kortare tag och sedan ta det vidare ifall att det behövs, men annars bara ge dom spelare som inte sköter sig en mildare ban. En servervakt ska alltså hjälpa staff teamet men bara att vi inte har samma perms som dom och kunna specca runt utan vi bannar bara ifall vi ser att något regelbrott händer runt i kring oss. Ifall det bara är en mildare grej som lite lall på torget kan man ge dom en kick, samma sak ifall någon går runt med helt buggade kläder eller liknande.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att kunna hjälpa till på servern, underhålla och vara en liten del av staff teamet på servern. Har tidigare vart staff på servern och tycker det är roligt att kunna hjälpa till att få servern att gå runt utan massa lall och regelbrott som bryts. Jag är bra på rp och vet hur man ska göra det på rätt sätt utan en massa regelbrott som bryts och lallande. Jag har även vart MA tidigare och funderar på ifall jag ska ansöka till det efter jag fått testa på att vara servervakt ett tag.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man till exempel använder id under scenario för att se vart personer är genom väggarna. Och att man abusar sitt bannade med att kicka eller då banna folk som kanske inte ens gjort något fel bara för att man inte gillar den personen. revivar under scenario vilket jag tror skulle kunna vara en vanlig abuse inom servervakt, eller att man bara revivar när man egentligen skulle rpat sig till att kunna leva igen.

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka