Nekad Yutthasak | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yutthasak

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045775901/

Ditt Hex-ID: 110000140b3921d

Vad är din discord tagg? Tenhult23#9712

Vem var det som bannade dig? Flygplan

Hur lång tid var din ban? Permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Scammar folk ~Flygplan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att tog betalt för en bil som inte var min

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick låna min kompis bil. Jag valde åka ner till Piren och vissa upp bilen för alla andra. Då kommer det fram en kille som vill köpa bilen, Jag var osäker till en början på om jag skulle sälja den då den inte var min men killen offrade pengar och pratade som att jag måste sälja den till honom. Jag valde att gå med på erbjudandet vilket är stort misstag av mig och verkligen ber om ursäkt för, då det verkligen inte tillhör en så seriös server som denna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte felaktig ban som han gjorde. jag skulle sagt sanningen från första början att inte det var min bil men och aldrig försökt sälja den men jag blev tvingad av ¨Flygplan¨ att sälja den till han för annars skulle han död mig utan några anledningar och jag är hemskt ledsen för att jag scammar folk i en sån respekterad server som denna det kommer aldrig att hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad i 1h för att jag inte ny på spelet och visst inte så bra på att rp så när jag åkte med bilen och krockade som sa jag att det vara okej så fick ja ban men dom andra gångerna att jag blivit mycket bättre på rp så nu har jag tagit mycket lärdom av rp hur man ska göra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle sagt att det inte var min bil och aldrig sålt den till honom
man jag blev tvingad till det för annars skulle han döda mig sa han till mig så hade ingen val att göra nånting annat

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag aldrig mer ska scamma folk på servern och ska vara ärlig mot alla och inte förstöra en så respekterad server som denna

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka