Nekad yusif | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

yusif

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199069774580

Vad är ditt namn i verkligheten? yousef

Vad är ditt discord namn? c3rius#3424

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2005

Berätta om din karaktär. Yousef Hamaz är född 1999-12-04 i Jordanien, Där spenderade han sina 6 första år i livet men kom att bli dom sista. Yousefs by i Jordanien hade blivit invaderat av talibaner som döda hans mamma, pappa och syster, Dom ända som överlevde var han och hans store bror Adam, dom flydde från byn och tog sig igenom en stor öken för att sedan komma till Amman (huvudstaden). När dom kom fram letade dom hjälp av polis och kom sedan att bli skickade till sin moster som bodde i Los Santos, han och hans bror flög från amman kl 01:00 AM och landade kl 12:50 PM i USA. När dom kom fram blev dom bemötta av sin moster som kramade om dom och skjutsade sedan hem dom till sig. När Yousef och hans bror Adam kom fram kunde dom inte ett ord svenska eller engelska så dom fick börja en språk inriktad skola. 9 år senare så hade Yousef gått klart både hög och låg stadium och gick ut med 250 i merit värde och med A i både Svenska och Engleska, Yousef började på ett gymnasium som inriktade sig på Juridik & Kriminologi men efter dom 3 åren tappade han spåret att bli advokat och gick med i ett kriminellt gäng. Eftersom att Yousef hade gått Juridik & Kriminologi så kunde han alla lagar och visste exakt allt för att kunna smita sig undan fängelse och polis detta gjorde honom den bästa kriminella mannen av dom alla.
Med pengarna han tjänade köpte han saker som han var intresserad utav som tillexempel Bilar, kläder och knark.
Om jag skulle beskriva Yousef så hade jag sagt att han är snäll och väldigt smart, han är säker på allt han gör och respekterar alla.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har hyfsat
goda erfarenheter kring Rp tidigare och med dem
kunskaperna vill jag tillföra bra, seriös och rolig rp
för alla på servern. Har haft en del kriminella
karaktärer innan så jag känner mig alltså bekväm
med att rollspela på det sättet. Är även väldigt
mogen som person och spelar för det mesta rp
på min fritid då det är ett starkt intresse.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på No pixel och varit polis där ett tag och kände att det skulle vara roligare att rpa på mitt modersmål istället så jag gick in och spleade lite och gillade communityt

Hur hittade du Unive? Jag kollade lite på youtube och råkade på en kille som heter COSMO_BT. Jag tittade på honom ett tag och beslöt mig för att testa unive och tyckte det var jätte kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul medans jag spelar är väldigt viktigt samt att kunna utveckla mitt rpande till att bli ännu bättre, men mitt mål med allt är helt enkelt bara att ha kul. Med kul så menar jag såklart inte att lalla runt och bryta varenda regel som finns här med kul så menar jag att följa regler så det blir ett seriöst spelande det är vad jag tycker är kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är ju att bli omtyckt och att andra spelare tycker att jag har en bra rp nivå så andra också tycker det är kul att rpa med mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej slutade på no pixel eftersom att det var svårt att snacka engelska

Tillbaka