Accepterad yusif | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yusif

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199069774580/

Ditt Hex-ID: 11000014221c2f4

Vad är din discord tagg? c3rius#3424

Vem var det som bannade dig? nån bannade mig på discorden för 3 månader sedan pga av ett miss förstånd.

Hur lång tid var din ban? permanent på discord

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är bannad på discord för ett miss förstånd mellan mig och en staff

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom trodde jag blev arg och disrespected en staff vilket inte var fallet. han ej säga ett ord innan dom banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelar och blir bannad 24 timmar för nått. minns inte exakt men det var ett tag sedan. Sedan går jag in support för att snacka med honom och han blir sur för att jag ej fattar varför jag blev bannad tre sekunder senare blir jag permanent bannad på discorden för staff disrespect.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker han hade lite kort stubin och han aldrig utreda hela situationen. blev lite ledsen eftersom att jag spelat på unive varje dag innan jag blev bannad och har bara inte tänkt på det sedan dess. Men nu är jag sugen att börja igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för lall 2 gånger vad jag minns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske bara lyssnat på vad han sa utan att förstå. Men kanske inte skulle bli perma bannad för det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. att bara ta in och lyssna på vad staffsen har att säga och inte argumentera imot.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka