Accepterad Yuriy1 | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yuriy1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Soloz01/

Vad är ditt namn i verkligheten? Yuriy Merkulov

Vad är ditt discord namn? Yuriy#9351

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Igor Slavovich och han är 21 år gammal. Igor invandra till Sverige från Ryssland när han var en liten pojke i 10 års åldern med sina föräldrar. Han har två föräldrar som älskar Igor och han älskar de, hans föräldrar bor tillsammans men i en annan stad. Igor var inte så bra i skolan när han var liten för att det var svårt med svenskan för honom, så han gillade inte så mycket skolan och var inte intresserad av det. Så han hamnade i mycket problem när han var liten och hans föräldrar blev arga på honom men när han växte upp så började han och hans familj få en bättre relation mellan varandra. Han fick inga bra betyg i skolan och hade väldigt svårt för utbildning så han dopade ut ur högskolan. När Igor blev 18 år gammal känade han tillräckligt mycket pengar för att flytta till Stockholm och köpa en lägenhet utanför staden. Nu så bor Igor i en ort utanför staden och jobbar som en brevbärare och gillar att gå ut med vänner eller spela fotboll med de, han gillar också bilar och är intresserad av de.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag hade bidragit till mycket starkare och högre nivå med mitt roleplay och jag vill utveckla mig själv inom mitt roleplay. Och sen så kommer jag kunna bidra till att hjälpa servern och mer genom att skaffa jobb och sånt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är väldigt intresserad av den här server på grund av hur alla är seriösa på sina rp. Jag har hört från mina vänner som har eller som spelar på denna server och jag blev väldigt intresserad på Unive. Det låter som en väldigt alvar server som som alla är med och spelar i olika rp som finns.

Hur hittade du Unive? Genom vänner som rekommenderade denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målen jag har med mitt rollspelande är att för nuläget utveckla den så mycket jag kan för att kunna bidra till rp nivån på servern och jag anser att det är väldigt viktigt att jag är bra på rpa innan jag börjar ta större ansvar på servern men jag tror att jag har förmågan att lära mig snabbt eftersom jag tycker detta är väldigt kul och jag har kompisar som jag ständigt spelar med som är väldigt seriösa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målen jag har på Unive är att för nuläget utveckla min rp så mycket jag kan för att kunna bidra till rp nivån på servern och jag anser att det är väldigt viktigt att jag är bra på rpa för att kunna göra andra folk som jag rpa med intresserade och njuta av händelsen för att alla ska kunna ha ett bra tid på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar inte riktigt andra servers.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top