Accepterad yupappa | Ban överklagan (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yupappa

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881604052/

Ditt Hex-ID: 110000136ea81d4

Vad är din discord tagg? yupappa#8274

Vem var det som bannade dig? RS.Ludde.

Hur lång tid var din ban? 90 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm suntförnuft powergaming lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag fattar vrf dom valde att banna mig då med misstag vdma någon som jag inte såg så fattar till 100% vrf dom valde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så här attt jag var nere på piren och körde min volvo och på piren var det gette mycket folk så mina teckturer var bajs så jag såg inte en bil som stog framför mig och råkade köra in i bilen så den flög på en annan kille som dog och jag såg inte det så jag bara fortsatter köra som inget hade hänt sen blev jag bannad så fattar värför jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. till en viss del ja men till en viss del nej då för staffen så var det ju solklart att han banna mig då det var en vdm.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer tyvär inte ihåg dom gångerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? till nästa gång kommer jag ha fixatt mina texturer så detta aldrig kommer att hända igen för jag är seriös rp spelare som inte rpar för att göra isstag och försötra för andra då jag själv tycker att ett seriöst rp är det viktigaste så detta kommer inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte göra så här igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka