Nekad Yungty | Ban Överklagan [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yungty

Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434090385/

Ditt Hex-ID: steam:11000011c3dfd91

Vad är din discord tagg? Yungty#8215

Vem var det som bannade dig? Placerad av: Gaywi.G T R

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2023.06.28 - 11.54.11.65.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej varför jag blev bannad, tydligen så var pågrund av att jag sa att en bil skulle bli tagen av staten och att jag att jag hade mask på allmän plats, så tydligen var det 5 dagars ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på trygghansa och titta på importer/patenter och då så blev jag bannad från ingen stans när jag hjälpte en snubbe som undrade över en bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är felaktig ban pågrund av att man för det första varnar personen med mask på allmän plats först som en kick, och sen ban men tydligen så bannade han mig bara på direkten, och så var det att jag hjälpte en snubbe att staten skulle ta en bil som alla andra säger.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 5 gånger innan, kommer ej ihåg vad men ej grova bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ej haft mask på allmän plats och inte hjälp personen så att jag inte skulle haft blivit bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag ej ska ha mask på allnmän plats och ej hjälpa folk när det kommer till importer/patenter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Du borde fatta själv att man ej går runt på allmäna platser med mask.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka