Nekad Yungty | Ban Överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yungty

Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434090385/

Ditt Hex-ID: steam:11000011c3dfd91

Vad är din discord tagg? Yungty#8215

Vem var det som bannade dig? Placerad av: Nizze

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Unive p ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade fått ett ped från robban som var en korrupt don ansvarig, då han sa han kunde fixa utan problem, jag ville inte ens ha peden eftersom att jag visste det skulle ge mig problem men även så gav han mig ped rollen och gav mig peden ingame, jag som var så dum sa inget om det till någon helper eller högre än det uppsatt, som var mitt stora misstag, Jag tror att jag blev bannad pågrund av att det ser ut som att jag köpte en priv ped från honom men det är ej sanningen, han gav mig peden ingame och discord rollen och han sa att det skulle försvinna efter restart men tydligen hade han skrivit in den på mig i forumet och gjorde så jag ägde den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick en ped roll på kvällen av robban, jag tänkte ej mer på det senare på kvällen så blev jag p bannad och taggad i discord och sedan så blev jag utskickad ur servern/discord servern och p bannad. Det var robban som gav mig pedrollen tillomed jag hade inget med detta att göra han sa den skulle försvinna på restarten men han skerv in mig i forumet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktig ban eftersom att det var ej jag som gjorde det, det var robban som gav mig peden och ped rollen men han sa att jag fick den, men så skrev han in mig på forumet och allt, fast jag ej ville det, jag ångrar att jag ej sa det till någon men jag visste ej om forumet eftersom han sa att den skulle försvinna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 5 gånger kommer ej ihåg varför

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara sagt till robban att han skulle inte ens gett mig den från ingen stans och sedan försöka ta bort den, men han ljög för mig och sa att den skulle försvinna medans han skrev in mig på forumet om peden, men det jag gjorde mest fel var att jag ens inte hoppade support eller något för att få bort den, men som sagt han lurade mig in på det att den skulle försvinna efter restart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, allting var robbans fel och att jag aldrig skulle gått med på det, ville inte ens ha peden men han gav. Verkligen inget med mig och göra. jag älskade unive och allt om det vet ej varför jag ej inte sa något att han gav mig ped, men som sagt han sa att den skulle försvinna fast även att jag ej ville så skrev han in mig på forumet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka