Nekad Yungty | Ban Överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yungty

Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434090385/

Ditt Hex-ID: steam:11000011c3dfd91

Vad är din discord tagg? Yungty#8215

Vem var det som bannade dig? Placerad av: Nizze

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade fått ett ped från robban,.då han sa han kunde fixa utan problem, och jag ville verkligen ha en ped och då så fick det stora problem, vi då fick den gratis eftersom att han sa att han kunde fixa, jag tänkte inget mer på det och trodde det ej var trubbel för först trodde jag att han skämtade, Jag tyckte det var coolt och ej trodde mer om det. Det var mitt fel att jag trodde jag kunde få problem, men tyvärr var det dumt av mig och ej tänkte på saken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick en ped roll på kvälls kvisten, Jag tackade ej nej, jag tänkte ej mer på det senare på kvällen så blev jag p bannad och taggad i discord och sedan så blev jag utskickad ur servern och p bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktig ban eftersom att det var ej jag som gjorde det, det var robban jag gick med på det bara eftersom att han sa att jag ej skulle komma i trubbel, han gav mig den gratis och gav mig peden på forumet, me

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 5 gånger kommer ej ihåg varför

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat sagt till robban att han ej skulle gett mig den, eftersom det var osmart, det var ej mitt fel att han gav mig den men jag skulle sagt till robban att han ej skulle gett mig den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, allting var robbans fel och att jag aldrig skulle gått med på det, ville inte ens ha peden men han gav. Verkligen inget med mig och göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka