Nekad Yungty | Ban Överklagan [Nix0n137]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yungty

Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434090385/

Ditt Hex-ID: steam:11000011c3dfd91

Vad är din discord tagg? Yungty#8215

Vem var det som bannade dig? Placerad av: Nixon137

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag och min vän skulle köra upp till juice stand och när vi kom upp dit så råkade jag köra lite försnabbt och råka hoppa lite med min bil ner från berget, efter det när jag landade så hamna jag på rätt och inte rullade runt efter det skrev jag /me yr + ont, och sedan efter det körde jag upp igen eftersom jag behöver åka upp igen för jag var i mitten av kulen och efter det så blev jag bannad för pwg för att jag ej rpade tillräckligt på skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för att jag och min vän skulle köra upp till juice stand och när vi kom upp dit så råkade jag köra lite försnabbt och råka hoppa lite med min bil ner från berget, efter det när jag landade så hamna jag på rätt och inte rullade runt efter det skrev jag /me yr + ont, och sedan efter det körde jag upp igen eftersom jag behöver åka upp igen för jag var i mitten av kulen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bannen var felaktig för att jag rpade på skadorna ändå men sedan kanske det var lite försnabbt men annars gjorde jag ej pwg + jag landade inte så hårt för att behöva rp på skadorna så mycket eftersom jag ej rullade runt med bilen eller gjorde något som skadade mig eftersom jag landade med bilen rätt, men till nästa gång ska jag rpa mer på skadorna oavsett.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan för olika saker kommer ej ihåg men jag har lärt mig av dom och har blivit unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat rpa mer på skadorna när jag landade, för att jag gjorde lite för snabbt kanske efter jag landade så åkte jag väl iväg lite försnabbt och då så sen åkte jag upp igen från kulen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att rpa mer på skador oavsett hur lite skadorna är och ej köra så snabbt nästa gång upp för kulan eller när jag kom dit.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Anser inte att du lärt dig av avstängningen jag tilldelade dig så bannen kommer kvarstå.

Vänligen gör en ny om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka