Nekad Yungty | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yungty

Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434090385/

Ditt Hex-ID: steam:11000011c3dfd91

Vad är din discord tagg? Yungty#8215

Vem var det som bannade dig? Placerad av: Siggeed

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade precis blivit jagad av polisen för att jag hade råkat köra över en av dom pågrund av att dom riktade mot mig och de sedan skjuter mot mig för ingen anledning har clip, och nu så blev jag bannad pågrund av ink/problem spelare pågrund av mina bans men jag fattade att jag blev bannad pga av fear rp men nu blev jag p bannad och av med min ped och krim, pågrund av problem spelare för jag har 10 bans, men jag vet folk som har 10+ bans som ej är bannade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis blivit jagad av polisen för att jag hade råkat köra över en av dom pågrund av att dom riktade mot mig och de sedan skjuter mot mig för ingen anledning har clip, och nu så blev jag bannad pågrund av ink/problem spelare pågrund av mina bans men jag fattade att jag blev bannad pga av fear rp men nu blev jag p bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var fel beslut av siggeed, men jag tänkte inte vad jag gjorde i mitt huvud, jag tyckte det var bara kul i stunden men nu när jag tänker efter så var det ett stort misstag och jag ångrar mig grovt speciellt pågrund av att nu är jag av med min ped och krim, jag tänkte inte mycket på vad jag verkligen gjorde och kommer ej ske igen pågrund av vad det kan åstadkomma.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 10 gånger, fearp rp, ooc, suntförnuft och mer kommer ej ihåg men det är ej grova bans och därför så har jag många felaktiga bans som jag har blivit unbannad från 10 min efter bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Efter första polis stoppet skulle jag bara stuckit därifrån eftersom att jag körde över polisen när de sa att dom skulle dra mig, men istället för att drog så var jag dum nog att stanna kvar där och fråga om varför dom satt och sköt mig efter jag körde på han, jag åkte sedan till polisstationen och frågade varför de sköt, men istället för de skulle jag bara stuckit där ifrån istället för att vara kvar och sedan när jag blev tagen skulle jag ej försöka springa ifrån när dom riktade sedan så skulle jag också behöva förbättra min rp nivå då jag nu har tappat den lite. Jag ska heller inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag måste nu seriöst ta tag i att jag ska höja upp min rp nivå grovt och sedan börja skäpra mig, jag har seriöst tagit in detta i mitt huvud och jag kommer verkligen lyssna denna gången, då jag redan ångrar det grovt speciellt nu, trodde det ej var så hårda åtgärder. Jag har också lärt mig att jag ej ska hålla på med fear rp när jag t.ex. blir arresterad eller ifall jag blir riktad emot så ska jag ej köra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår. Vill gärna prata sup först innan du tar ditt beslut oavsett vad de är för nått beslut.

Senast ändrad:
Vill gärna prata sup först innan du tar ditt beslut oavsett vad de är för nått beslut.

1690642984975.png1690642987996.png1690642990875.png
Här är 4 st felaktiga bans av mina 10 och sedan har också blivit unbannad efter en till ban då jag snackade men en i sup ist för ban överklagelse

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka