Nekad Yungty | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yungty

Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434090385/

Ditt Hex-ID: steam:11000011c3dfd91

Vad är din discord tagg? Yungty#8215

Vem var det som bannade dig? Placerad av: Nizze / Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Unive p ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs bannade mig eftersom att jag fick en gratis ped av en korrupt don ansvarig robban, som då sedan gav oss den fast egentligen behöver man donera för att få en ped till unive, men så gav robban oss ped rollen i discorden och i forumet, utan att betala något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick en ped roll på kvällen av robban och ped ingame, jag tyckte det lät nice att ha en ped så jag sa ej nej. Men under denna sista tiden under unive så var vi ju ett gäng som rpa tillsammans jag, klyftan, bob, sven och robban då vi alla hade tröttnat på de eftersom det hände ej så mycket så vi alla ville ha en ped för att förbättra vår rp genom få gangster peds och sedan gå med i ett nytt gäng då från att vara i en mc klubb och vi då skulle rpa på att vi var varandras syskos, soner och pappor för att göra så att vår rp blev rolig och det var därför jag gjorde det. Men jag hade inget konsekvens tänk och gav mig bara in och fattade verkligen inte vilka åtgärder det skulle hända till oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det ej var en felaktig ban eftersom att vi gjorde ett grovt fel genom att ta emot pedden som vi fick av robban, jag tycker att det har verkligen ändrat min syn på unive och verkligen ångrar det så mycket att jag tog emot pedden eftersom under denna tiden jag har varit bannad har jag saknat att rpa på speciellt unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 5 gånger innan, ooc, mild power gaming, mild lall och suntförnuft och jag började på unive för ungefär 1-2 månader sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte alls tagit emot pedden och jag skulle tänkt på vad som skulle hända till mig ifall jag tog emot den och inte tänka på att vår rp känsla skulle kännas bättre och ej tänka på just stunden under när vi hade den. Jag skulle också tänkt på att det var super fel av oss att ens ta emot den från den korrupta don ansvariga robban var och egentligen skulle jag bara haft donerat som jag tänkte i första början då jag och min kompis klyftan tänkte skaffa en ped tillsammans och donerat normalt till unive för att kunna äga en ped.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig göra om något sånt igen och aldrig ta emot något från någon korrupt staff eller medlem, Jag har också lärt mig att tänka på vad jag gör innan jag säger ja till saker och detta har verkligen fått mig tänka på att det är ej värt det att bli perma bannad från en server som jag speciellt gillar och lagt massor av pengar på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Till Philip, bara så du vet helper abusade jag ej på gabriel, för att jag bannade honom eftersom jag fick clip av min vän att han hade mods/hs effects/no windows o allt, sedan så bannade jag honom innan jag såg jag blev taggad i unive dcn + så du vet hade inget med sayds/drobbans youtube montage, var ej med på några av de bilderna eller nått, vet ej varför han skrev med mitt namn i montaget, förmodligen för jag rpa med han, tycker om unive och tycker inte alls likadant som han, han la bara in mitt namn för att försöka förstöra för mig att ej bli unbannad.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka